علامه طباطبایی
« یک معصیت خدا با کل نظام آفرینش منافات دارد

موقعیت شما : صفحه اصلی » آثار دفاع مقدس
  • شناسه : 1738
  • 08 جولای 2020 - 17:35
  • 1055 بازدید
  • ارسال توسط :

آآ

 عصر امروز کارت دانش آموزی شهید حسین علیزاده که جدیدا به همراه پیکر تازه تفحص شده شهید پیدا شده بود، توسط برادر شهید حسین علیزاده و رئیس آموزش و پرورش جوین تحویل گنجینه دفاع مقدس در کتابخانه جهاد گر شهید حاج غلامحسن نقابی شد.

حسن علیزاده برادر شهید در گفتگو با مدیر کتابخانه و گنجینه دفاع مقدس جوین با اظهار گلایه از اینکه در گذشته افرادی از بنیاد شهید و یا سایر نهاد های انقلابی اسناد و نامه ها و تصاویر شهید را از خانواده شهید گرفته و دیگر بازنگرداندند، گفت: این کارت دانش آموزی و پلاک هویتی به همراه پیکر مطهر بود و چند عکس دیگر را نیز با زحمت از اقوام و آشنایان گرفتم.

وی با بیان اینکه هرچه آثار و نامه و اسناد از شهید داشتیم قبلا همه را گرفتند و هیچ خبری از آنها نشد، افزود: به غیر از همین آثار، هیچ نشان و یادگاری از دوران دفاع این شهید عزیز نداریم.

سید رسول اسماعیل آبادی یکی دیگر از خانواده های شهدای این شهرستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، خبر بسیار ناگواری را گفت و آن اینکه در اوایل استقرار بخشداری در جوین بنیاد شهید وقت جوین، تمامی آثار و اسناد و تصاویر شهدا را از خانواده های شهدا جمع آوری کرده و بعد از برپایی نمایشگاه آثار شهدا به یک مناسبتی، تمامی آن آثار بعد از مدت ها در یک مخروبه ای و مدفون در زیر خاک دیده شده اند!

به گفته سید رسول اسماعیل ابادی، مادر شهید حسین اسماعیل آبادی این مطلب را همواره با گریه و ناراحتی اظهار می دارد ولی گویا تاکنون کسی به شکوائیه این مادر شهید پاسخی نداده است.

در خور ذکر است که بر اساس اظهارات خانواده های شهدای این شهرستان در زمانی که جوین به عنوان یک بخش از سبزوار به حساب می آمد تمام اسناد و مدارک شهدا تحویل بنیاد شهید و یا سایر نهاد های شهرستان سبزوار شده و خانواده های شهدای جوین از اسناد و تصاویر تاریخی شهدای خود خبری ندارند.

Share/Save/Bookmark

مرجع : نسیم جوین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*